Jak probíhá realizace

Nejsme pouhým dodavatelem technického řešení, KISS sami vyvíjíme a jsme partnerem klienta po celou dobu užívání systému.

Jak probíhá příprava a nasazení systému


Analýza

Do jednoho týdne

Analýza stávajícího procesu

Projdeme s vámi, jak funguje váš svolávací mechanismus dnes. Probereme, jak byste si ho představovali ideálně.

Do pěti týdnů

Úpravy dle potřeb klienta

Navrhneme úpravy na míru vašim potřebám i konkrétnímu provozu. Do návrhu zapracujeme vaše požadavky.

Úpravy
Příprava

Do dvou týdnů

Příprava scénářů a kontaktů

Vaše procesy převedeme do pravidel tzv. scénářů, navrhneme sdílení kontaktů dle vašich možností, a nakonec je propojíme se scénáři.

Do jednoho týdne

Testování a spuštění

Nastavíme a společně vyzkoušíme systém v testovacím módu. Po vyzkoušení oživíme KISS ve vašem prostředí.

Testování
Školení

Do jednoho týdne

Zaškolení relevantních osob

Zajistíme školení nejen pro krizové manažery, ale i pro další relevantní osoby, zaměstnance či spolupracovníky vaší společnosti.

Okamžitě

Podpora

Nenecháme vás v tom samotné ani po nastartování KISS. Pomůžeme vám s případnými dotazy nebo požadavky na rozšíření či úpravy systému.

Podpora

Přemýšlíte, zda je KISS vhodný pro vaši firmu či instituci?

Rádi vám poskytneme více informací i příklady z dosavadní praxe.

Obraťte se na nás

Časté dotazy našich zákazníků


Na začátku je potřeba určit, pro jaké typy situací chcete systém používat. Od toho se bude odvíjet způsob spuštění (například SOS tlačítkem, z telefonu apod.) a také komunikační kanály (hlas, SMS, aplikace apod.). Dalším krokem je výběr příjemců, podle toho se bude modelovat struktura adresářů – aby se vám se systémem dobře pracovalo. Také je důležité si říci, kdo bude hromadnou komunikaci aktivovat.

To úzce souvisí s předchozím dotazem. Pokud je jasné „co, jak a kdo“, lze systém uvést do života poměrně rychle. U jednodušších instalací může začít systém pomáhat přibližně do dvou týdnů, u těch komplikovanějších – například s propojením na okolní systémy – jde často i o měsíce.

Ano, propojení KISS s jinými systémy je možné. Poskytujeme zdokumentované API rozhraní, pomocí kterého spolu systémy komunikují. Díky tomu je databáze příjemců vždy aktuální.

Ano, systém nabízí propracovaný systém oprávnění, díky kterému vidí každý uživatel jen to, co vidět má. KISS je pak možné použít pro různá oddělení napříč organizací – vedení, bezpečnostní odbor, provoz, ICT, personalisty a další.